pranita.reismee.nl

Dag 2

Dag 2:

oké dus sorry dat ik zo lang niet heb geschreven (niet dat er iemand volgt). Terwijl ik dit schrijf zit ik in de meest skeere accommodatie ever en ben ik een massamoordenaar geworden, maar dat later. Eerst terug naar zondag: vandaag hadden we weer lekker een dagje vrij en gingen we wat ondernemen! Aangezien het resort van de Green Lion best ver zit van het centrum van Hua Hin, moesten we met de taxi gaan. Van tevoren hadden we even gekeken wat we wilden zien en dat waren voornamelijk een tempel, een markt en het strand. Na een leuk ritje in de open taxi (zie foto), gingen we naar de tempel. In de tempel hebben we geschud met een bakje met stokjes, die elk een nummer hebben, totdat er 1 uitviel. Elk nummer hoort bij een andere Thaise 'voorspelling'. het was dus ook echt in het thais dus we konden t niet direct lezen. Daarna hebben we even rondgelopen en zagen we een gezellig restaurantje wat uiteindelijk ook vegan bleek te zijn. Het aanbod was groot en echt lekker! Juun had een lekkere smoothie en ik een raw juice en als lunch hadden we 2 gerechten gedeeld: green curry en mango spring rolls. Daarna weer lekker verder gelopen, en uiteindelijk niet de markt in want dat was helemaal donker en een beetje creepy. Toen bij jet strand zagen we een vervallen pier en een nieuwe pier. Bij de vervallen pier hebben we een enorme fotoshoot gehouden hahaha (als je t doet, doe het dan goed zeggen we maar). Toen gingen we ook nog over een grote pier heen, en zagen we daar Kong de vis. En toen we terugliepen Kong 2 en 3. Rip. Daarna een taxi gezocht en we hadden de eerste beste want t was een super lieve man! Hij ging helemaal praten over dat hij t WK volgt enzo. Toen we aankwamen moesten we al snel weer eten en daarna gingen we met een groep naar de night market. Ook onze kamergenoten Sue en Charmaine gingen mee. eerst gingen we vooral met die mensen lopen maar toen waren we ze kwijt en liepen we met de andere mensen mee. Die waren echt super aardig! Veel met een Spaans meisje Maria gepraat, en daarna ook met een jongen Louis. We hadden om half 9 afgesproken aan t begin van de night market en Louis en z'n vriend hadden ook al een taxi geregeld, en toen was charmaine er niet doordat ze nog bezig was met een massage -.- We hadden duidelijk afgesproken maar we wilden haar niet alleen laten dus wr gingen dr halen. Toen deed ze super raar en lastig en wat tijdverspilling... Na vele (stille) irritaties van Maria juun en ik, kwam ze eeeeeindelijk mee. Toen we terugkwamen in t resort gingen we lekker zwemmen! Was super gezellig, en t was de laatste dag met hen wanr tomollow (zo spreken Thai t uit?) zouden we allemaal weggaan. Daarna douchen. Charmaine wilde weer wls eerst en begon heelmaal te zeuren over het koude water terwijl het niet eens zo koud was?. Maar nadat Juun en ik klaar waren gingen we buiten nog ff een kaartspel spelen en daarna pitten! (naja eerst wachten totdat het licht uit kon en het stil was wanr charmaine moest natuurlijk bellen en zeikend praten met dr familie ofzo)
Maar was super leuk dagje!!!

GAB

I returned!!!!!!!