pranita.reismee.nl

Dag 6

Ondanks alle spinnen, muggen en andere insecten waarvan je niet weet dat ze bestonden, heb ik goed geslapen. Naja met muskietennet dan, zonder dat ding was ik hopeloos. Juun werd weer eens wakker met een leuk verhaaltje over wat ze die nacht weer had gedroomd. Ze was maar 1 keer wakker geworden die nacht omdat ze had gedroomd dat er kinderen binnenkwamen die de deur open lieten staan, waardoor de spin van woensdagavond (ENORM) die ik met een bezem van onze deur had verwijderd, binnenw was gekomen. Ik ben blijkbaar elke nacht zo knock-out dat ik niets droom. Gelukkig maar want m'n slaap is het enige moment dat ik niet panisch om me heen zit te kijken voor insecten die weer eens zo leuk op mij willen kruipen. Maar goed, we gingen dus toen ontbijten en lesgeven: Primary level 4, 1 en 2. Bij primary level 4 gingen we beetje helpen met huiswerk, bij 1 gingen we (as usual) hen leren tellen en kleuren doen, en level 2 gingen we nieuwe woordjes leren Floor, wall floor wall en zo maar door omdat ze die zo lastig vonden. Toen gingen we lekker eten en daarna zijn we met een leraar en Mind wat sightseeing gaan doen in de buurt!! De waterval op het programma was te gevaarlijk door de regen, de mini waterval waar we in plaats van die grote van plan waren om naar toe te gaan, was vies doordat de dam was gebroken door de vele regenval. Dus we gingen uiteindelijk naar een uitzichtspunt! Helemaal op den berg omhoog en omgeven door super veel bergen. De weg was niet zo goed en toen het heel heuvelig was en dr veel kuilen waren werden we helemaal geveerd in de achterbak en juun moest zo hard lachen hahaha, geweldig. We zijn trouwens nog gestopt bij een brug voor wat foto's en we hebben eenandere school bezocht met een tuin met groenten, kruiden, varkens, schildpadden, vissen, gansen en kippen en kuikens! We hebben in de buurt wat rondgelopen en daarna gingen we weer terug naar de school om de auto op te halen. We hadden toen nog sticky rice met een soort durian sausje gegeten. Toen op naar een ananasplantage! Mind had daar een ananas gestolen hahaha. Ze voelde zich zo badass echt super leuk. Ze is echt grappig want ze noemt elke hond Peter. De hond bij de kantine en haar eigen hond heet ook Peter. Of ze zegt soms Bruno (de hond van Greenway) die voor haar deur waakte elke nacht toen ze daar was. Vervolgens gingen we een scout volgen naar een jungleplek met allemaal durianbomen!!! Mind en ik waren natuurlijk helemaal triggered, want durian is love, durian is life!! Juun vond t wat minder lekker hahah. Maar we hadden daar allemaal mooie bloemen en vlinders gezien. Maar every magic comes with a price, want ik was heeeelemaal lekgestoken. But I was willing to pay the price for the beeeautiful pictures. Maar in de avond weer lekker eten en Mind voelde zich weer goed dus we gingen wat muziek luisteren en ik had de cha cha cha gedaan. Ze had t opgenomen en in dr story op insta gedaan. Toen lekker pitten!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active