pranita.reismee.nl

dag 7

Toen ik wakker werd dacht ik er meteen aan: VANDAAG NAAR HUA HIN!! June moest weer eens bijkomen van haar mierendroom, omdat ze dacht dat haar bed vol mieren zat en toen heeft ze haar laken lopen uitkloppen in de nacht hahaahah. En terwijl ik dit schrijf zit ik in het huisje ZONDER spinnen, ZONDER mieren en ZONDER een vieze grond, maar MET een warme douche in de kamer (en een aparte toilet), MET een hoog bed en MET een schone grond. PUUR GENIETEN! Maar goed, terug naar die dag. Na onze spullen ingepakt te hebben gingen we ontbijten. Vandaag stonden er twee klassen op het schema, namelijk primary level 6 en 1. In groep 6 hebben we de kinderen over sporten geleerd. Dat was wel leuk. Groep 1 was weer een inspiratieloze les hahaha, maar gelukkig had de lerares kleurplaten. Daarna moesten we onze bagage pakken en meesjouwen naar de lerarenkantine, waar we vervolgens weer lekker gingen eten. Kong zou om 12:30 komen, maar hij was een uur te laat. Toen hij aankwam, sprongen we achterin en reden we terug naar Hua Hin met een tussenstop bij duriankraampjes. Mind had lekker durian gekocht!! Toen we eenmaal aankwamen, zagen we iets waar we al bang voor waren: tamtamtamtaaaam: Charmaine. Onze kamergenoot van vorig weekend was er, en dat beloofde weer veel drama en zeuren. We hadden 10 min om om te kleden voor het strand, maar uiteindelijk was het een half uur geworden hahaah. June zei nog hallo tegen charmaine en zij skipte haar volledig. De toon wss weer gezet hahha. Dus toen gingen we met Mind, Juun, Kong en Charmaine naar Takiab beach! opeens stopten we onderweg bij een informatiebalie. Blijkbaar moest Charmaine haar reis naar Chiang mai voor vanavond nog boeken -.- We hebben daar vervolgens echt 30 minuten gestaan, omdat zij zo indecisive was. Toen vertelde Mind dat alle staff van Greenway haat niet mogen: de tuinier niet, de kok niet, Kong niet en zo maar door. Ze zei dat toen ze aankwam iedereen meteen ging klagen over haar hahaha. Ael begrijpelijk tho. Na een half uur bleek het dat ze een bus had om 18:15, en het was toen 16:00... Naja we gingen alsnof naar de beach en toen we daar aankwamen zei Kong: oke Charmaine en ik gaan terug, anders komen we te laat. Hahaha je had haar gezicht moeten zien. Toen zei ze: ik wil nog 10 min zwemmen. Kong natuurlijk weer geïrriteerd, want ze denkt alleen maar aan haar zelf. Charmaine zat ook alleen maar te klagen tijdens de rit naar het strand trouwens. Maar toen gingen Juun en ik nog een leuk enkelbandje met allemaal steentjes kopen bij zon vrouw en we gingen op de foto met een mooie stenen berg als achtergrond. Daarna gingen we lekker een kokosnootje nemen voor 40 baht, en we kregen er zelfs een strandstoel bij hahaah. Toen hebben we daar allemaal leuke foto's gemaakt en lekker kokosnoot gedronken, wat super lekker was. Uiteindelijk was het tijd om te zwemmen!! We liepen naar de zee en toen zagen we allemaal krabbetjes lopen en Mind had er 1 op mijn hand gelegd. Creep! Maar uiteindelijk viel het mee, best schattig eigenlijk. Toen weer wat foto's en daarna lekker zwemmen. Het water was lekker warm en de golven waren leuk. Telkens springen wanneer er een golf aankwam haha. Toen Mind klaar was ging ze weer op de strandstoel liggen met onze spullen en nadat juun en ik ook klaar waren gingen we daar ook naartoe. Vervolgens liepen we nog over de pier, dat bestond uit allemaal rotsen, en hebben we nog leuke foto's gemaakt. Kortom: een super leuke middag. Toen werden we weer opgehaald door Kong, en rarara wie er ook weer in de truk zat met 3 stukken mega bagage:

CHARMAINE.

Je komt ook nooit van dr af -.-

Maar dat liet onze humeur niet bederven want zij zat voorin naast kong (arme Kong, die inmiddels kapot chagi was door haar) en Mind juun en ik achterin in de truk! Dus dat was lachen, we gingen ook liedjes afspelen en meezingen. Toen gingen we weer stoppen want CHARMAINE moest weer eens treinkaartjes kopen omdat zij toch met de trein wilde gaan. Dus vervolgens echt 45 min in de auto gewacht...! Ze zou dus de volgende ochtend vertrekken. Na dat wachten gingen we weer terug naar Greenway en hebben we eindelijk gegeten, lekker gedoucht en daarna hebben Juun en ik genetflixt, de slechtste film ooit: Ibiza.

Als je een uur van je leven wilt vergooien, vooral die film kijken!

En toen lekker rustig slapen... Volgensmij heeft juun vandaag geen insectendroom gehad voor een keer.

Zonnige groetjes uit Hua Hin!