pranita.reismee.nl

Dag 8

Vandaag heb ik heeerlijk geslapen, en heerlijk opstaan met de luxe badkamer naast je! Maar wel een beetje verkouden tho net als juun. Juun heeft geen enge droom gehad!!

Vandaag was dus onze chill dag, en we hebben uitgeslapen tot kwart over 9. Rond kwart over 10 ontbeten. De kok mag ons heel erg en had eten voor ons gemaakt: broodje met sla en ei en omelet en veel ananas en bananen. Vervolgens kregen we de ananas en banane ook mee naar ons kamer hahah. En toen hebben we even in onze kamer gezeten. Rond half 2 gingen we fietsen naar de 7/11 in de buurt, want bij Greenway kan je gewoon een fiets pakken en lenen. Daar hebben we wat chips gekocht voor onze netflixdates! Toen we terugkwamen hebben we die Ibiza film afgekeken met chips , natuurlijk had ik het alweer helemaal voorspeld enzo. Vervolgens gingen we avondeten, dat was rijst met wat tofu met sausje, zoet zure saus met ananas en tofu en wat groenten. Daarna wilden we naar de Cicada night market alleen dat ging niet door dus toen gingen we lekker douchen. Ik heb daarna mijn kleren gewassen, Hier droogt veeeel sneller!! En daarna We are the millers gekeken. Dat was ook echt leuk, alleen we moeten morgen nog een deel kijken want we wilden op tijd slapen vandaag. Dus 11 h slapen en dat was heerlijk.

Slaperige groetjes!