pranita.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog!

Hallo lieve mensen!

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis in Thailand!  Wat we precies gaan doen? June en ik gaan een Karen Tribe project doen bij een hill tribe in het Kaeng Krachan Nationale Park. Jullie vragen je vast wel af wat wij daar gaan doen in de middle of nowhere haha, dus om jullie brandende vragen te beantwoorden zal ik dat even kort toelichten. Wij doen vrijwilligerswerk bij de organisatie Travel Active en daarbij hebben we gekozen voor een educatief project. Dit houdt in dat wij bij een hill tribe Engelse les aan kinderen geven, constructie- en renovatiewerk gaan doen op het terrein en naschoolse activiteiten gaan organiseren. Tijdens deze reis, zullen zowel June als ik (aparte blogs) jullie zo veel mogelijk op de hoogte proberen te houden van alle mooie dingen die we zien en bijzondere momenten die we gaan hebben (inclusief alle falende momenten die ik verwacht te gaan hebben tijdens het constructie- en renovatiewerk lol). Nou dit was het vrijwilligerswerk in het kort, de rest zien/lezen jullie zelf wel wanneer het zo ver is!

Nu even over naar hoe je me kunt volgen tijdens de reis! Een week voor de reis zul je hier nieuwe verhalen en foto's vinden en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest (jullie mogen jullie dus officieel een echte stalker noemen). Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken, vind je in het profiel. Het kan zijn dat we toch even een paar dagen iets niet kunnen posten, want zoals jullie weten,  zijn we een beetje in de middle of nowhere hahah. 

Dit is ook wel even handig als je bang bent dat je ons vergeet: wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Dan kan je je het beste aanmelden  voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Lijkt me super leuk als jullie af en toe eventjes komen kijken op mijn blog en wat reacties achterlaten!

Ik hoop dat jullie zo ook met ons mee kunnen reizen!!!

xoxo

Pranita

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active