pranita.reismee.nl

Dag 10

Vandaag weer om 5 uur op... Maar ik was door de wekker heengeslapen en niemand had me wakker gemaakt dus ik werd pas om 5:45 wakker. We moesten om 6:15 klaar zijn, maar we gingen nog eten in de kantine om 6:20 omdat Kong nog niet klaar was. Hij was nog aan het slapen hahah. We ontmoetten toen ook ons nieuwe coördinator Ploy. Judith, June en ik gingen ontbijten en rond 6:45 gingen we naar de auto en werden we door iemand anders gebracht naar Kaeng Krachan. In de auto had ik nog wat gepraat met Judith over school en wat we wilden doen na school etc. Toen op school aangekomen, gingen we eerst even naar de kamer. Het was grappig want het voelde niet eens erg ofzo, het voelde zelfs wat vertrouwd haha. Judith ging bij ons op de kamer trouwens. Vervolgens gingen we lesgeven. Primary level 1,2,3 en lunch, tussenuur en p 4. We gingen na p 4 gingen we nog naar een marktje, maar dat was niet zo bijzonder. We zijn toen we terugkwamen, nog even in de kamer geweest en toen zijn we gaan dineren. Zoals gewoonlijk weer zo lekker! En daarna gingen we op olifantentocht! We gingen in de auto van de leraar rijden naar het olifantengebied en we zaten achter in de bak van de auto. We zaten de heletijd met z'n drieeen te kijken, maar we zagen niets... En toen waren we opeens weer aan het einde van het olifantengebied :(. Maaaaaar mijn beste vrienden, hierbij was het nog niet afgelopen... Want opeens kwamen we op zon open plek in het bos en daar was een doek met daarachter muzikanten die allemaal harde muziek maakten. Trommel etc. Ook was er een soort open jeep met allemaal legermensjes naast. Waarschijnlijk iets van parkrangers want zij gingen op zoek naar olifanten langs de weg. Dat doen ze voor de veiligheid van de mensen, want soms kunnen de olifanten heel boos worden. We gingen een tijd wachten totdat we het signaal kregen dat wr mochten gaan, en toen gingen we met de jeep en die parkrangers mee zoeken!! Wr vonden vervolgens 1 olifant achter de bosjes, zo vet!!! Hij/zij had 2 krassen bij zijn/haar oog. Such a warrior! Toen gingen we nog even doorzoeken en vervolgens terug naar de school. Wat een avontuur op de avond!