pranita.reismee.nl

Dag 5

Tring tringggg
jahoor, we moesten weer op!! In de ochtend weer 3 klassen. We hadden ons eigen spel meegenomen, met die afbeeldingen over dieren, alledaagse spullen en eten! We deden telkens andere spellen met die kaartjes, afhankelijk van de level. Na level 1,2,3 les gegeven te hebben en te hebben gedanst met level 1, gingen we weer eten! Mmmm! Daarna door naar level 5 en 6. We dachten eerst dat we geen les zouden hebben omdat zij activiteiten zouden doen maar uiteindelijk wel. Ook daar deden we weer spelletjes met die kaartjes. Mind had hoofdpijn dus we gingen niet fietsen en we gingen naar onze kamer. Toen onze kleren gewassen! The struggles were real?. Zoveel gedoe met die mieren, muggen en zonder wasbak. Ohja dat had ik niet gezegd: we hebben geen wasbak? Maar goed we zijn nu een beetje gewend aan de omstandigheden! We hebben een super mooie waslijn in onze kamer met de kleren nu, alleen ze drogen niet... Ohja en juun heeft nu een spin doodgeslagen!!! Oke nou toen eten! Ik heb vandaag trouwens veel fruit gegeten, zo lekker! Jackfruit, Mangosteen, banaan, thaise appel en nog gekookte zaden van de jackfruit! En nog in de middag en avond zon toetje met gelei meel san de buitenkant en aan de binnenkant bruine suiker met kokos. Maar t eten was weer lekker!!!
Toen weer gezellig met Mind gepraat over muziek en dat was super gezellig! En net weer veel gelachen met juun, as usual?

Zo lekker slapen,
Regenachtige groetjes!

De zon

Zonnige groetjes terug!!

De weerman

Hier is het kurk droog stuur maar een beetje regen hiernaartoe!