pranita.reismee.nl

Dag 9

Vandaag was het weer de laatste dag in Greenway en morgen gaan we weer naar Kaeng Krachan. We hebben lekker uitgeslapen tot 9 h en daarna rond 10 uur ontbeten. We hadden vorige week met lokale thaise mensen gepraat en zij vroegen of wij misschien vandaag engels wilden geven bij het voetbalveldje als we tijd hadden. Maar de voetbaltraining eindigt om half 11 en wij waren nog niet klaar en we wilden graag met Kong naar de village market, dus toen hadden we afgezegd. We gingen pas om 1 h naar de village market dus daarvoor gingen we nog even 'We are the Millers' afkijken met wat ananas als lunch. Daarna gingen we om 1 uur naar de village market en dat was een super grote luxe winkelcentrum (binnen) en we hebben daar veel rondgelopen. We hadden met Kong afgesproken na 1.5 uur dus we hadden veel tijd. June wilde ook naar de kelder en toen kwamen we een super leuke winkel tegen: Mochi Mochi. De dingen daar waren echt super schattig! Ik heb daar 2 etuis gekocht en june notebooks en een pen.
Ook had june en bubble tea genomen, en die bubbles waren raar hahah. Maar ik ga nog een keer proberen ergens.
Vervolgens zijn we teruggegaan en hebben we even gechilld in de kamer en toen kwamen onze nieuwe kamergenoten: het meisje dat ook meekomt met ons naar de karen trib, Judith, en nog een ander meisje dat Hua hin Combi deed. Was wel grappig want Mind had allemaal informatie over haar aan ons gegeven: bijvoorbeeld hoe oud ze was (net 17 geworden 2 dagen geleden) en waar ze vandaan kwam (Zwitserland). Maar uiteindelijk bleek die informatie gwn fake te zijn want ze was vandaag 17 geworden, en ze komt uit Frankrijk. Maar goed, vervolgens naar de cicada night market en de tamarind market. We hebben veel rondgelopen en ik heb een shirt gekocht met een olifant en souveniertjes voor Bram, Bo, Rosalie, Jeanne en Charlotte. Zon hua hin bord met hun namen erin gekerfd. Ik wilde ook zon leuk armbandje met een bedel eraan alleen die was 170 baht en dat vonden nams en ik te veel lol. Dus dat niet gekocht. Juun had er wel 2 gekocht: voor haar zusje en haarzelf. Ook had ze zon boks massage ding gekocht om dr zusje te slaan hahaha. Uiteindelijk nog even met een paar meisjes van de greenlion gezeten en vervolgens terug!!

Toen lekker pitten want het was laat, we waren ongeveer 3 uur bij de markt geweest. Kong had helemaal op ons gewacht, echt super lief. Morgen weer naar de primitieve accomodatie.

toedels!