pranita.reismee.nl

Dag 3

5 uur 's ochtends op!! We gingen toen naar Kaeng Krachan, de hill tribe. Vroeg op pad en rijst etend in de auto, op weg naar ons vrijwilligersproject. Eenmaal aangekomen waren we wel een beetje geshockeerd: De kamers bestonden uit 2 vieze matrassen en de douche en toilet zaten samen in 1 hok buiten de slaapkamers. Toen zagen we ook nog alle mieren etc... Na snel spullen te hebben gedropt in de kamers gingen we naar het schooltje dichtbij, en we zagen de kinderen die net klaar waren met het zingen van het nationale lied voor de koning. Het regende zooo hard en Mind en ik moesten onder 1 mini paraplu dus ik was helemaal doorweekt. Kort daarop gingen we naar primary level 1, de jongste kinderen van de school, en werden we meteen voor de klas gezet! We hadden ze wat geleerd over kleuren. Toen op naar primary level 2, we gingen hen leren over getallen.Mind, het meisje van 22 dat ons meehielp, had een leuk spelletje: de kinderen moesten in een kring dansen op Baby shark?, en wnnr de muziek stopt moesten wij een nummer zeggen en zij moesten het briefje, die ze had verstopt jn de klas, met het juiste nummer vinden. Als ze t hadden gevonden moesten ze t kaartje omhoog houden en de rest moest diegene knuffelen. De laatste die knuffelde was af! Na ook groep 3 les gegeven te hebben gingen we lunchen in de lerarenkantine. Lekker eten daar man! green curry en al! EN NAAST HET LEKKERE ETEN KREGEN WE EEN PARAPLU VAN DE PROVIDER TRUE! we zaten zo te grappen over dat we promoters zijn want we hebben ook mobiele netwerk van True! we hadden een leuke foto gemaakt met de paraplu hahah. Maar die paraplu was geweldig want het regent onophoudelijk hier.

In de middag weer lesgeven aan level 4, over lichaamsdelen. Ik had een poppetje getekend en zo hadden we het uitgelegd. Daarna naar onze kamer. Was wel erg onwennig enzo, we wilden ook niet douchen ?. Veel insecten enzo. Om 6h eten, heerlijk weer en we kregen die lekkere koekjes mee met pineapple jam mee Toen slapen met muskietennet?

Nina

Waarom staat er een vraagteken achter bijna elke zin?