pranita.reismee.nl

Dag 4

HET WAS EEN RAMP TOEN WE WAKKER WERDEN!!! ALLEMAAL MIEREN BIJ DIE ZAK MET KOEKJES! overal waren mieren... Ik heb enorm veel lopen dood te slaan, echt 3 kwartier lang. Juun moest dr tas legen voor een deel want ze had daar die zak in... Het 3de matras is een slagveld van dode mieren: lichamen, hoofden en poten. Daarom benoemde ik op dag 2 dus de massamoordenaar die ik nu ben geworden door die mieren. Hun verdiende loon vind ik maar.
Toen moesten we enorm haasten, we waren heel laat... Toen bleek het dat we gwn de ochtend vrij hadden omdat de kinderen activiteiten hadden. we hebben daarom lekker in de kantine super lang gepraat met Mind, over alles en nog wat. Over leuke plekken in Thailand, we kregen leuke foto's van haar te zien en ik vroeg of ze mijn naam in het thais kon schrijven.
???????????????????????????? hahaha

Nee grapje ik zal niet in het thais verder schijven want dat snappen jullie natuurlijk niet.

Ook hebben we zon spelletje gespeeld op dr tellie. Super grappig teouwens want elke keer wanneer ze niest, zeggen we gwn bless you, maar zij denkt dat we 'miss u' zeggen? dus ze zegt telkens: miss u too of miss you all the time, maar super lief hahaah. Oke toen dus lekker lunchen en daarna 2 uren lesgeven. Juun en ik meosten apart van elkaar, en dat was wel beetje stom want dr primary level 1 luisterde totaal niet toen Mind even wegging. Maar toen gingen we wisselen en ging ik naar level 2 en daar waren ze heel lief. Na lesgeven gingen we wat fietsen! Naar mini watervallen. Langs vervallen huisjes die blijkbaar de huisjes van bepaalde kinderen van de school moesten voorstellen... Maar het was een leuke fietstocht! Nog durianbomen gezien, en Mind wilde nog Durian kopen maar in Hua Hin is het blijkbaar veel goedkoper en beter dus.
Na de fietstocht hebben we het douchen gewaagd... Was koud water, werd en kortademig van hahah maar dat ben ik weer, die koukleum. Ohja en niet te vergeten: ik heb ook nog een super grote spin doodgeslagen... Echt freaked out man! Maar na het douchen voelde ik me wel weer lekker fris.
Toen weer eten! Voornamelijk de noodles waren echt lekker!! Daarna terug en weer quality time met juun?. Heerlijk die snaps !
Toen een beeeeeeetje laat slapen... oeps!

Reacties

Reacties

Claudia

Mis u toooo lil *hatsjoe*

Paps

Heb je een foto van die spin..:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active