pranita.reismee.nl

Dag 11

Vandaag was het opstaan naar. Ik had slecht geslapen en ik had veel hoest en voelde me echt moe. Juun maakte in de nacht van die rare geluiden en ik was soms ook echt gewoon bezorgd. Ik weet niet wat zij allemaal aan het dromen was, maar heftig was t zeker. Ik wilde Juun eerst niet wakker maken omdat ik dat naar vind voor haar, maar ik kon echt niet slapen in dat half uur dat ik gewacht had tot het stopte. Eerst schudde ik haar bed, alleen toen draaide ze om naar mij en was het alleen maar erger hahaah. Ik had toen weer een tijd gewacht in de hoop dat ze stil werd, maar toen dacht ik: ik moet nu wat doen anders slaap ik de hele nacht niet. Dus ik draaide me om naar haar en ik raakte haar vinger aan. En ze schrok dr helemaal van maar ze was nog in dr slaap. Ze had dr ogen zelfs even open maar dit kan ze niet meer herinneren hahaahah. Maar goed toen ging ze weer verder slapen en maakte ze het geluid weer. Deze keer waren de geluiden echt heftig en ik begon me zelfs zorgen te maken hahaah, dus toen had ik haar maar wakker gemaakt en gezegd dat ze rare geluiden maakte. Toen lette ze dr op en daarna kon ik weer slapen. Maar ik stond dus een beetje ziekjes op vandaag. Ploy had de badkamer bezet dus wij moesten wachten tot 8 h. Judith ging al snel alleen naar de kantine, terwijl wij het normaal vinden om altijd op de rest te wachten hahaah. Dus toen gingen we, toen we klaar waren, met Ploy naar het ontbijt. We moesten namelijk om half 9 vertrekken naar een boerderij waar we met klas 5 zouden zien hoe we zaden moesten planten. judith ging niet mee en ging lesgeven. Ze had primary level 3,2 gedaan, en blijkbaar vroegen ze waar ik was. Zo cute!!! Maar wij gingen dus naar die farm, dat blijkbaar helemaal geen farm was maar een open gebied. Na chemische kokosnootwater te hebben gekregen en een hotdogbroodje die ik later aan de honden voor onze deur had gegeven, gingen we het volkslied zingen. Naja niet wij, de rest hahaaha. Vervolgens gingen we door de modder om plantjes in de modder te stoppen. Lekker handjes vuil gemaakt!
Vervolgens hadden we dr mogelijkheid om te eten daar maar t was 10:15 en ik bedoel, ik eet liever veeeel meer van het voedsel van Pi Ming (kok, Pi=oud)
Dus toen weer terug naar de school. Juun en ik hadden toen p 5 lesgegeven over sport en judith wist niet dat we al terug waren en die was zelf wat aan t doen. Ploy ging haar zoeken. Tis wel grappig want Judith verdwijnt best vaak en Ploy altijd: where is Judith? En wij weten dat ook nooit hahaah. Ik mis Mind trouwens.. Tis zo anders zonder haar! Ookal is Ploy echt super lief, ze had ons een ijsje gegeven na lunch. Na de lunch lesgegeven aan p 1 en vervolgens was ik zo moe dat ik niet mee ging fietsen met juun en judith maar naar de kamer ging en ging douchen (super snel, want tis koud en INSECTEN). Word helemaal kortademig van die koude douche man. Nog ff wat gewassen daarna en toen lekker schoon in m'n pyjama! Juun kwam daarna weer terug. Ik was zo blij dat ik niet was gegaan want t had best wel wat geregend! toen heb ik echt 1.5 uur geslapen. Vervolgens lekker eten en in de avond waren we begonnen met de film 'Vacation' was echt super leuk!
Toen lekker slapen!!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active