pranita.reismee.nl

Dag 12

Vandaag is het alweer de een na laatste dag van vrijwilligerswerk! Ik ben om 8h opgestaan en we zijn toen om 10 over half 9 ofzo gaan ontbijten. Weer de usual geroosterde boterhammetjes met honing en jam en een kopje thee. Vandaag staat een lange werkdag voor de boeg: primary level 3,2,1 lunch en dan 5,6. Bij 3 toen ik binnenkwam zeiden ze allemaal: panita. Echt zo lief. Tijdens de les hebben we wat woordjes gedaan en toen geleerd hoe ze moeten zeggen hoeveel bomen er zijn bv en hoe ze een vraag moeten stellen over hoeveel bomen er zijn. We hebben toen afscheid genomen bij primary level 3 omdat dit de laatste les is voor hen.. Ze waren zoo lief! Helemaal op de foto en 'we miss you'. En teacher Panitaaaa!!! vervolgens naar level 2, daar hebben we woordjes gedaan en toen level 1. Was weer eens lastig hahaah. We hebben daar maar gewoon een paar woordjes geleerd en toen een zoekspelletje gedaan met het muziekje baby shark met die woordjes.
Lunch was weer smullen!!! En toen gingen we naar primary level 5. Daar hebben we comparisons gedaan. In level 6 zijn we weer bezig geweest met sporten, dat was weer lachen. Vooral toen jongens gingen dansen en elkaar zo vasthielden hahaha. Daarna waren we eindelijk klaar! Ik voelde me vandaag niet zo goed, veel geniesd en verkoudheid.. Had ik al een paar dagen trouwens maar vandaag was t extra erg. Toen we terugliepen naar de accomodatie kwamen de kinderen ons achterna. Zo schattig hahaha. Ik rende zo als een monster achter ze aan om ze weg te jagen maar 2 jongetjes uit p 1, kwamen ons weer achterna. Eenmaal aangekomen bij de kamers, zei Ploy dat elektriciteit was uitgevallen: geen douche, geen fan, geen licht etc... Toen gingen juun en ik maar weer de film Vacation kijken die we hadden gedownload van Netflix! Opeens deed alles het weer: STROOM WAS TERUG! Toen keek ik even in m'n toilettas en ik zag dat m'n shampoo had gelekt... Zo stom en meteen alles schoonmaken. Gelukkig was t niet te veel.. Maar oke toen weer eten. Wat met judith gepraat over yoga, meditatie etc.
Vervolgens gingen we weer olifanten zoeken!!!! We gingen met de teacher mee en we zagen eerst niets, toen kwamen we de legerwagen tegen en mochten we weer mee! We hadden niets gezien jammer genoeg en we gingen naar de kamp. Daar hebben we met z'n allen gekaart! Vervolgens gingen we weer met de auto kijken toen we het signaal kregen en we zagen een olifant lopen op de weg! Kort daarop nog 1! En daarna zagen we er nog 1 en toen kwam er een motor langs en die gooide een rotje... Zo erg, de olifant schrok helemaal.
Maar was mooie avond. Nu slapen!!! LAATSTE NACHT! xoxo

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active