pranita.reismee.nl

Dag 13

De wekker ging om 7:45. Vandaag de laatste dag vrijwilligerswerk in Kaeng Krachan! We gingen eerst ontbijten en vervolgens naar p4. Daar gingen we lichaamsdelen leren enzo. Op het laatst gingen we weet foto's maken en doei zeggen en dat was zoo lief!! Paar kindjes (stuk of 6) hadden papiertjes gemaakt met thaise tekst erop of iets gevouwen. Ze gaven de heletijd knuffels enzo. Zo lief!! Vervolgens naar p 1. Daar hebben wr weer kleuren, ook lichaamsdelen en fruit geleerd. Ze begrepen dst m'n tekening durian was!!! dab! Ook daar een leuke foto gemaakt.p2 konden we geen les meer geven omdat de lerares dat ging doen. Dus we wilden nog snel een foto met p2. Ik ondertussen zon meisje optillen omdat allemaal jongens voor me stonden. Ze gaf me ook een kusje op t laatst. Zo cute haha. Dn terwijl ik dit schrijf is mijn tellie kapot warm want ik zit nu te chillen op het grasveldje in de zon. Wat is het mooi weer! Nu lunchen en daarna naar de tempel. Latuur
Oke dus dat tempelgedeelte was even geskipt hahaha maar dat later. Eerst terug naar de verrukkelijke lunch, dat dan ook de laatste lunch was :( en de laatste maaltijd überhaupt hier. Vervolgens kregen we te horen dat we pas om 3 h ofzo naar de tempel zouden gaan en ondertussen konden we óf naar de kamer óf naar de kinderen óf in de kantine blijven. We kozen voor de tweede en gingen naar p 3. We hebben de heletijd foto's gemaakt en toen kwamen er ook allemaal kinderen uit andere klassen. Ze vonden de snapchat filters vooral zoo leuk!
Toen moest zon meisje, volgensmij heet ze tatina, huilen... En ze was zo verdrietig dat ze alleen maar stil zat achter het bureau van de leraar en me niet eens wilde aankijken... Vervolgens heb ik in haar schrift allemaal: Love You en I ??U xxxx Teacher Pranita geschreven en super veel hartjes getekend. Hopelijk zal ze de leuke momenten herinneren :). De rest gaf zoveel knuffels en kusjes hahaah zo lief! Toen terug naar Hua Hin! We dachten dat we nog naar zon mooie tempel in de buurt gingen maar we reden gwn naar Hua Hin. Toen aangekomen hadden we weer een kamer met z'n drieeen! En toen kwam Mind opeens binnen hahaah. Zo leuk om haar weer te zien, ik had haar echt gemist!! Na paar knuffels en wat bijpraten en wat geklaag over de groep gingen we eten in de kantine. Daarna kwam Ploy er ook bij zitten! Vervolgens zei Mind ook dat ze een toetje had van ons, een soort deeg iets weer maar ipv kokos met suiker, banaan erin. Dus dat moest ze nog even halen met Ploy en weg waren zr met de scooter. Ondertussen ging ik douchen en daarna gingen we bingo spelen! Wie verloor moest dansen op een liedje dat de winnaar koos. Ik won 2x achter elkaar muwhahaah. Maar uiteindelijk gwn meegedanst met Ploy toen zij had verloren. mind had ook een keer verloren en toen hadden wr rondgevraagd voor een paraplu maar die hadden ze niet. Toen gaven we haar een bezem en moest ze op het lied umbrella dansen hahaha. inside joke. Was super grappig. Toen even met Kong prsten over hoe we teruggaan naar bkk. Daarna met Juun gezellig op de kamer en foto's kijken van de diploma-uitrijking (oke na 1000000 minuten te wachten voor 1 foto omdat sleeechte INTERNET)
nu lekker slapen, morgen doen we een programma met bos en beach! byeee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active